آموزشگاه موسیقی ادوار

دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / با مدیریت کارشناس موسیقی : هادی رضائی

آموزشگاه موسیقی ادوار

دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / با مدیریت کارشناس موسیقی : هادی رضائی

آموزشگاه آزاد موسیقی ادوار با هدف پرورش بنیادی موسیقی به هنرجویان کودک و نوجوان ، انتقال علوم موسیقائی به سیاقی اصولی و آکادمیک به جــوانــان و آموزشی علمی همراه با شیوه های ویژه ی بزرگســــالان ، از سال 1393 با مدیـریت هـادی رضـائی ( کارشناس موسیقی ) در مشهد تاسیس شد . از افتخارات این مرکز آموزشی ، بهره گیری از فارغ التحصیلان موسیقی و اساتید مجرب می باشد . این آموزشگاه با مساحتی بالغ بر 200 متر مربع ، همه‌‌‌‌ی توان خویش را در جهت بهره برداری از تجهیزات به روز آموزشی به کار برده است و امید دارد در محیطی توام با آرامش ، پذیرای نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان برای تجربه نمودن گونه ای خاص از لذت یادگیری موسیقی باشد . برگزاری کارگاه های آموزشی ، مستر کلاسهای تخصصی ، تربیت هنرجویان در قالب ارکستر کودک و نوجوان ادوار ، ارکستر کوبه ای هیوا و ... از دیگر فعالیتهای این مرکز تخصصی آموزش موسیقی میباشد . آموزشگاه آزاد موسیقی ادوار از معدود آموزشگاه‌هایی ست که برای آموزش رشته سازهای خاص مانند ویولنسل ، عود ، باغلاما ، سازدهنی و ... در مشهد دوره‌های تخصصی برگزار می‌کند .

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...