آموزشگاه موسیقی ادوار

دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / با مدیریت کارشناس موسیقی : هادی رضائی

آموزشگاه موسیقی ادوار

دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / با مدیریت کارشناس موسیقی : هادی رضائی

آموزشگاه آزاد موسیقی ادوار با هدف پرورش بنیادی موسیقی به هنرجویان کودک و نوجوان ، انتقال علوم موسیقائی به سیاقی اصولی و آکادمیک به جــوانــان و آموزشی علمی همراه با شیوه های ویژه ی بزرگســــالان ، از سال 1393 با مدیـریت هـادی رضـائی ( کارشناس موسیقی ) در مشهد تاسیس شد . از افتخارات این مرکز آموزشی ، بهره گیری از فارغ التحصیلان موسیقی و اساتید مجرب می باشد . این آموزشگاه با مساحتی بالغ بر 200 متر مربع ، همه‌‌‌‌ی توان خویش را در جهت بهره برداری از تجهیزات به روز آموزشی به کار برده است و امید دارد در محیطی توام با آرامش ، پذیرای نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان برای تجربه نمودن گونه ای خاص از لذت یادگیری موسیقی باشد . برگزاری کارگاه های آموزشی ، مستر کلاسهای تخصصی ، تربیت هنرجویان در قالب ارکستر کودک و نوجوان ادوار ، ارکستر کوبه ای هیوا و ... از دیگر فعالیتهای این مرکز تخصصی آموزش موسیقی میباشد . آموزشگاه آزاد موسیقی ادوار از معدود آموزشگاه‌هایی ست که برای آموزش رشته سازهای خاص مانند ویولنسل ، عود ، باغلاما ، سازدهنی و ... در مشهد دوره‌های تخصصی برگزار می‌کند .

کلاس های تخصصی دف

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

آموزشگاه موسیقی ادوار افتخار دارد سلسله کلاسهای تخصصی دف را در سطوح مقدماتی ، متوسطه ، عالی و پیشرفته تحت عناوین تکنوازی ، هم نوازی و گروهنوازی زیر نظر جناب آقای هادی رضائی ، کارشناس موسیقی (هنرهای زیبا) و سرپرست گروه دف نوازان هیوا بصورت خصوصی و گروهی ارائه دهد . جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه ی کلاسی ایشان و سایر اساتید میتوانید به وبسایت رسمی آموزشگاه مراجعه و یا از طریق شماره های 38935260 و 38647356 با ما در تماس باشید .


دف

  • ادمین وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی