آموزشگاه موسیقی ادوار

دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / با مدیریت کارشناس موسیقی : هادی رضائی

آموزشگاه موسیقی ادوار

دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / با مدیریت کارشناس موسیقی : هادی رضائی

آموزشگاه آزاد موسیقی ادوار با هدف پرورش بنیادی موسیقی به هنرجویان کودک و نوجوان ، انتقال علوم موسیقائی به سیاقی اصولی و آکادمیک به جــوانــان و آموزشی علمی همراه با شیوه های ویژه ی بزرگســــالان ، از سال 1393 با مدیـریت هـادی رضـائی ( کارشناس موسیقی ) در مشهد تاسیس شد . از افتخارات این مرکز آموزشی ، بهره گیری از فارغ التحصیلان موسیقی و اساتید مجرب می باشد . این آموزشگاه با مساحتی بالغ بر 200 متر مربع ، همه‌‌‌‌ی توان خویش را در جهت بهره برداری از تجهیزات به روز آموزشی به کار برده است و امید دارد در محیطی توام با آرامش ، پذیرای نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان برای تجربه نمودن گونه ای خاص از لذت یادگیری موسیقی باشد . برگزاری کارگاه های آموزشی ، مستر کلاسهای تخصصی ، تربیت هنرجویان در قالب ارکستر کودک و نوجوان ادوار ، ارکستر کوبه ای هیوا و ... از دیگر فعالیتهای این مرکز تخصصی آموزش موسیقی میباشد . آموزشگاه آزاد موسیقی ادوار از معدود آموزشگاه‌هایی ست که برای آموزش رشته سازهای خاص مانند ویولنسل ، عود ، باغلاما ، سازدهنی و ... در مشهد دوره‌های تخصصی برگزار می‌کند .

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.